بازی کلش اف کلنز ... دیگر کسی نمانده که نام این بازی به گوشش نخورد ، بازی ای که ساعت ها و روز ها می تواند شما را سرگرم خود کند. ربات کلش اف کلنز به شما کمک می کند تا بدون صرف کردن وقتتان بتوانید در این بازی محبوب هرچه قدر که میخواهید طلا و اکسیر بدست آورید و پیشرفت کنید و نیز دیگر کارهایی که شما در بازی انجام می دهید را می توانید به دست این ربات بسپارید و با خیال راحت به کارهای خود برسید . این ربات همان ربات معروف mybot می باشد که ما آخرین نسخه آن را با اعمال تغییراتی ( نه چندان ساده! ) در قالب نسخه مود شده که امکانات بیشتری در همه زمینه به خصوص جمع آوری دارک اکسیر ، شتیبانی از شبیه ساز های اندرویدی بیشتر ، شرکت در چت به صورت کاملا هوشمند ، تعویض اکانت در موقعیت مشخص شده اگر که بیش از یک اکانت دارید و ... را دارد به شما ارائه می دهیم . برای دانلود و مقایسه بهتر و شناخت نسخه تغییر یافته و به اصطلاح مود شده این ربات که ضد بن نیز می باشد با دیجی لند|Digiland همراه باشید ...

bot.1

bot.2

bot.3bot.4

bot.5

bot.6

  • به دلیل حجیم تر شدن مطلب در صورت توضیح بخش های اصلی ، فقط به توضیح بخش هایی که دارای اهمیت بیشتری می باشند و در نسخه مود شده اضافه شده اکتفا کردیم.با این حال با توجه به سابقه زیاد در استفاده از این بازی و بسیاری از ربات ها و شبیه ساز ها ، در صورت داشتن هرگونه مشکل و سئوالی در این موضوع میتوانید با ما در میان بگذارید.
  • ویرایش ما محدود به این بخش نبوده و ما بسیاری از باگ ها و مشکلات در استفاده از امکانات بی نظیر این ربات معروف را نیز مرتفع کرده ایم + در این ربات شما خودتان نیز میتوانید نقشه طراحی کرده و به ربات معرفی کنید تا طبق آن عمل کند که ما در نسخه مود شده نقشه های بیشتری را به صورت پیشفرض برایتان آماده کرده ایم .
  • عکس هایی که الان مشاهده کردید اسکرین شات های ورژن 2.1.5 نسخه مود شده می باشد و به جهت اینکه این ربات باید همواره با آپدیت های سیستمی از طرف سوپرسل هماهنگ باشد نیازمند آپدیت می باشد که مانیز همواره آپدیت ورژن مود شده را ارائه خواهیم کرد . به زودی امکانات بیشتری را هم در نسخه های جدیدتر اضافه خواهیم کرد.
برای دانلود لطفا درخواست لینک دانلود را بفرمایید تا آخرین ورژن ربات را در اختیار شما قرار دهیم.

←دانلود ربات اصلی نسخه 6.2.1 ( بدون تب Mod و امکانات ذکر شده ) با لینک مستقیم با حجم 13 مگابایت

←دانلود ربات مود شده نسخه 2.1.5 ( با تب Mod و امکانات ذکر شده ) با لینک مستقیم با حجم 12.5 مگابایت