با ممنوعیت استفاده از فیلترشکن ، بسیاری از کاربران ایرانی برای دستیابی به سایتهای فیلتر شده از فیلترشکن استفاده نموده که در صدر این سایتها می توان از شبکه اجتماعی فیس بوک نام برد. هرچند آمار دقیق از فروش فیلترشکن ها در دسترس نیس، ولی مقامات قضایی بارها بیان نموده اند که حدود 20 تا 30 درصد کاربران از نرم افزارهای فیلترشکن برای مشاهده سایتهای فیلترشده استفاده می نمایند. ولی با این حال نیز این آمار نشان می دهد فیلترشکن از فروش خوبی در کشور بهره مند است. با دیجی لند|Digiland همراه باشید ...

این آمار در حالی در کشور وجود دارد که طبق ماده ۲۵ قانون جرایم رایانه ای تولید، انتشار یا توزیع یا معامله داده ها یا نرم افزارها یا هر نوع ابزار الکترونیکی که صرفاً به منظور ارتکاب جرائم رایانه یی به کار می روند، جرم محسوب شده و جریمه خاص خود را دارد.

طبق آنچه در فصل هفتم قانون جرایم رایانه ای آمده، هر فردی مرتکب اعمالی چون تولید یا انتشار یا توزیع یا معامله داده ها یا نرم افزارها یا هر نوع ابزار الکترونیکی که صرفاً به منظور ارتکاب جرائم رایانه یی به کار می روند، شود و یا این که نسبت به فروش یا انتشار یا در دسترس قرار دادن گذرواژه یا هر داده ای که امکان دسترسی غیرمجاز به داده ها یا سیستم های رایانه یی یا مخابراتی متعلق به دیگری را فراهم کند، شود به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد. البته نا گفته نماند تبصره ای نیز برای این بند از قانون جرایم رایانه ای در نظر گرفته شده و در قالب آن تاکید شده است که«چنانچه مرتکب اعمال یاد شده را حرفه خود قرار داده باشد، به حداکثر هر دو مجازات مقرر در این ماده محکوم خواهد شد.

 

لینک دانلود برنامه های فری گیت و هات اسپات به دلیل درخواست دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید .

هر گونه درخواست و سئوالی اگر دارید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید .

لینک دانلود سایفون با حجم 6 مگابایت برای ویندوز