https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/HyVYU6dxCuLXsM5HTqDH4JnZK_M=/1400x1050/filters:format(jpeg)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/10406899/jbareham_180108_2234_0109.0.jpg
تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش به طور فزاینده ای محبوب شده است و گوشی هوشمند معرفی نشده ی S10 از Leagoo در اینجا برای اثبات این مدعا است. به گفته یکی از معروف ترین افشاگر توییتر، رولاند کوانت ( Roland Quandt ) ، به نقل از خود شرکت، پرچمدار بعدی ، یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد داشت.

به نظر می رسد که این تکنولوژی برای مدت طولانی به XIV UD و NEX انحصاری نخواهد ماند، زیرا مارک های بیشتری شروع به روی آوردن به تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش می کنند. جدیدترین گوشی تولید شده در این زمینه یعنی Mi 8 Explorer Xiaomi نیز ویژگی های جدید را ارائه می دهد و همچنین Meizu 16. این موضوع تا حدودی خوب است، زیرا OEM های بیشتری شروع به اتخاذ تکنولوژی می کنند و در نهایت کامل می شوند، که همه ما در حال حاضر نیاز داریم.

نام تجاری کم شناخته شده Leagoo در جهت تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن گوشی هوشمند پرچمدار بعدی یعنی S10 را معرفی می کند در حالی که هرگز گوشی دیگری را که هزینه آن بیش از 300 یورو است، معرفی نکرده است. بنابراین، اگر Leagoo بتواند آن را به بازار معرفی کند، ما احتمالا می توانیم دستگاه های مقرون به صرفه همراه با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را ببینیم.

انتظار میرود که گوشی از صفحه نمایش با اندازه 6.21 اینچی FHD + با ابعاد 19: 9، 6 یا 8 گیگابایت حافظه RAM و انواع حافظه ذخیره سازی، از 64 گیگابایت تا 256 گیگابایت پشتیبانی کند. این دستگاه همچنین دو مدل دوربین را در پشت ارائه می دهد - 20 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسل یا 16 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی. فقط نسخه گرانقیمت با این قابلیت به نمایش در خواهد آمد.
اطلاعات افشا شده از چیپست
Leagoo حاکی از آن است که آنها از Snapdragon 710 جدید یا Helio P60 / P70 استفاده می کنند. در مورد تاریخ انتشار نیز انتظار می رود در ماه سپتامبر رونمایی شود ولی شرکت می گوید برخی از مشخصات ممکن است تا زمانی که گوشی به بازار عرضه شود تغییر کند.